عرفانعرفان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسرم تاج سرم عرفان

پارک ساحلی

1394/3/10 12:24
نویسنده : مامان عرفان
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم .

دیروز عصر من به همراه مامان و بابایی رفتیم پارک ساحلی . خیلی خیلی بهم خوش گذشت . اولش می ترسیدم سوار سرسره بشم ولی بعد با کمک مامان و بابا ترسم ریخت . سرسره بازی خیلی خیلی کیف داشت . اولین بار بود که سه تایی رفته بودیم پارک و من خیلی خوشحال بودم .

در ضمن بابایی ازم عکس و فیلم گرفت که بعدا" واستون میذارم .

 

این دسته گل زیبا تقدیم به همه دوستای گلم .

 

پسندها (4)

نظرات (2)

ĸoѕαr
11 خرداد 94 9:00
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان مهسا
20 خرداد 94 17:17
سلام عزیزم فک میکنم مهلت شرکت تو مسابقه تموم شده باشه ..راستی برای ما که خارج کشوریم میشه ؟! راستی کوچولوی خیلی شیرینی داری خدا حفظش کنه
مامان عرفان
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین خدا همه کوچولو ها رو حفظ کنه و همچنین کوچولوی ناز شمارو .