عرفانعرفان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسرم تاج سرم عرفان

روز شروع

1394/2/3 13:39
نویسنده : مامان عرفان
665 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روزیه که تصمیم گرفتم واسه پسرم وبلاگ درست کنم . واسه همین چند تا عکس از نوزادی تا الانش رو واستون میذارم . لطفا نظر یادتون نره ...

تازه متولد شدم ...

سه ماهگیم . تو خواب ناز هستم ...


خونه مامان جون - روروئکی که مامان جون واسم خریده تا وقتی میرم اونجا ازش استفاده کنم ...

تابستون سال 92 ( چهار دست و پا راه میرفتم ... )

حموم خونه قبلیمون ...

این عکس مربوط میشه به تابستون پارسال ( 93 ) خونه مامان جونم ...

این عکس رو هم عید امسال گرفتم ...

به لطف خدا امسال شهر ما بارون زیادی اومد و بعد چند سال دوباره شقایق های خوشگل رو دیدیم ...

این عکس رو خونه مامان بزرگ گرفتیم .

من توسط دختر عمه ام به این شکل دراومدم ...

پسندها (7)

نظرات (7)

نیکتا
3 اردیبهشت 94 13:43
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
مامان عرفان
پاسخ
سلام حتما بهتون سر میزنم . ممنون
مامان محمد
3 اردیبهشت 94 14:11
سلام خدا براتون نگهش داره.به منم سر بزن
مامان عرفان
پاسخ
[سلام خیلی ممنون . خدا پسر گل شمارو هم واستون نگه داره و مسافر تو راهتون رو به سلامت بیاره بغلتون ]
مامان زهرا
3 اردیبهشت 94 19:07
ماشالله چ پسر نازی معلومه ازین شیطوناس.ممنون میشم به ما هم سر بزنید.😉😍😙
مامان عرفان
پاسخ
[سلام ممنونم که بهمون سر زدین . حتما ....]
ĸoѕαr
16 اردیبهشت 94 12:42
سلام خاله جونم.اپم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنیدو خوشحالم کنید.
مامان سمیه
28 اردیبهشت 94 14:18
باسلام و ارزوی سلامتی وخوشبختی براتون
فاطمه
4 خرداد 94 9:50
ايشاله سلامت باشي گل پسري...به منم سر بزن
مامان زهرا
1 تیر 94 23:18
ماشالله چه پسر ملوسی داری.وبلاگت داره جالب میشه.فقط تند تند عکس بزار.منتظرم.💖💖💖💖
مامان عرفان
پاسخ
خیلی ممنون چشم حتما .